20 feb. 2011

hungrig, ångest och en smula stripigt hår!



Jaaaaa...som sagt. Hungrig som tusan är jag. Vi har endast käkat frukost idag, för ca 7 timmar sen.
Men eftersom jag har världens underbaraste pojkvän gör han nu kaffe till mig...medan han håller på med maten:)<3 Diska gjorde han förut med, jag torkade!

Ångest har jag med. Denna gång (första gången ever?) är det för att skolan INTE börjar imorn. Hur man nu kan ha det? Faaast, det är väl bra..eller?
Ser fram emot när skolan börjar igen så jag kan komma ifatt lite. Nu jävlar ska ni få se att Fiat kan hon med! =P

Hmm..stripigt hår var kanske att ta i lite, men fett är det. Ändå duschade jag igårkväll!
Helt sjukt. Köpt INTE frank provå (skriver som det uttalas för jag vet inte hur det stavas)! schampo och balsam, det är skit. Sen är det dyrt också.
Tresemme är mycket mycket bättre! Fast det är lite dyrare men då kan man göra som jag, köpa det på netto (soofia svensson, NETTO, ja, jag handlar där..nu haha), eller Rusta. Samma sak, billigare! hehe^^

jag har även kommit på att "härligt" är mitt favoritord. varför vet jag inte, men det skulle kunna vara för att man (iaf jag) blir så glad av det. innebörden i härligt för mig är typ...jippi, hurra..eller nåt i den stilen mohahaha!

Älskling och jag skulle egentligen gått en promenad idag, när det var ljust. Vi hann aldrig så långt. Det får bli imorn. Jag tycker inte om att promenera när det är mörkt, får inte ut så mkt på det. Jag vill kunna se grejer, ta kort på grejer när jag är ute å går. Är det mörkt är det enda man ser...mörkt! jaa, å så gatlyserna med. Hur kul är det???????????????????? kändes skönt att göra övedrivet många frågetecken så här kommer några till ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ja det var ju kul.

Idag ska vi äta kött, potatisklyftor, sås och gelé. Gott som fan! sallad och vatten till det, ev. mjölk. intressesmurfen hoppar och skuttar!

Rixfm har tydligen Roxette helg denna helgen. det har jar missat. Jag har även missat att de har släppt en ny låt. Det var bra, för den sööööööööööööööög verkligen!
kan ni tänka er att jag, JAG, säger det? haha! där fick ni så ni fes!

Igår vankades det smörgåstårta, mari fyller snart år. Gott var det!
När jag fyller år ska jag lätt ha smörgåstårta !
kom på vad jag önskar mig i födelsedagspresent/-er:
1. En NY laptop som man faktiskt kan spela the sims på, helst the sims 3 och vara på internet utan att behöva vänta 35 min innan man kommer in på förstasidan!
2. En canon systemkamera 500 EOS eller en 1000 EOS! vet att det är dyrt, men jag tänkte att om alla lägger typ 500-1000 spänn var så behövs det inte så många..haha skämt åsido, men en sådan vill jag verkligen ha eftersom att en av mina största hobbier är att fota ute i naturen. eller ja, annars också men det är inte lika kul!
3. En snygg, smal, sexig kropp.

ja, det var väl inte så mycket begärt? ^^, <3
Vi ska snart åka ner med "kattburen" som egentligen är till en liten hund, men det gick lika bra med katt! till sussan och kent. Sen skulle vi åka någon mer stans med det har jag glömt!

kan man tänka att The Playtones gick vidare till final i "mello" ? ja det kan man!
Det är ju inte helt oväntat, med tanke på att de är bäst. De bästa artisterna melodifestivalen någonsin har haft och någonsin kommer att ha!
Som Daniel sa igår, kan ett så dåligt band som LORDI vinna hela skiten, varför skulle inte ett så bra band som The Playones kunna vinna?
Att lickidolen Erik Saade gick vidare var ju inte heller helt oväntat.
Något jag stör mig på är att alla små fjortisar som tycker att han är snygg röstar på honom just för det, de tycker att han är snygg. Visst, man kan väl tycka att han är snygg, utan att vara fjortis, men då är problemet att man inte har så mkt innanför pannbenet. hoho^^ Tycket melodifestivalen skulle vara som den var förr.
Då var det EN som sjöng alla bidragen. då var det ingen som kunde rösta på ett bidrag bara för att den personen var snygg etc.
Det var bättre förr.


Verkar vara modernt att skriva "peace" i slutet på bloggen, så jag gör väl det så kan jag känna mig lite poppis haha!

Peace, puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar