23 feb. 2011

Konst


Vad är konst?
Är det den där jättedyra tavlan med ett rött streck på eller är det den där jättefula tröjan som polaren köpte?

Jag vet inte hur det är för dig men för mig är det allt! Precis ALLT!
Allt du ser när du vaknar, allt du ser när då är ute, allt du ser när du åker bil, allt du ser när du sover!
Det är alltid någon/något som har kommit på det du ser, säng, kläder, tavlor, träd, vatten.

Sen är det en sak till.
Det sägs att att gräs/löv egentligen är grått, att det är någonting i ögat som luras så det ser grönt ut.
Borde det inte bli gråa grässtrån och gråa löv på kort då?
Hmm..underligt!


Är bara sååååå himla trött idag.
Venne vfr, har söve jättebra å de.
Somnade till världens bästa program igår, Trolltider<3
Vilken julkalender tycker ni är den bästa/sämsta?

Jag tänkte ha som "alla andra" bloggare har, ett s.k "Dags-system"

Dag1 - Mig
Dag2 - Mina syskon
Dag3 - Mina föräldrar
Dag4 - Min pojkvän
Dag5 - Min dag
Dag6 - Min uppväxt
Dag7 - Min framtid
Dag8 - Mina hobbies

Typ nåt sånt. Vet att det egentligen ska vara mer men jag kom inte på mer!
Är det någon som kommer på nåt är det bara höra av sig!

fast nu kom jag på,
att jag kommer
nog inte skriva
Dag 1,
som Dag1.
Jag kommer nog
skriva det mesta
redan ikväll!

Jag börjar på ett nytt inägg! Puss<3

1 kommentar:

  1. hej fia, jag har en sån utmaning på min sida du får sno den om du vill ;) <3

    SvaraRadera