5 mars 2011

huumm




Jahaopp...idag har vi inte gjort sååå mkt.
Är på öland nu, hos lilla familjen.
De har gått och lagt sig (johan är hos sin pappa) och här sitter jag, astrött men orkar inte gå å lägga mig och D sitter och kollar på Da Vinci Koden.
Hahaha, det är helt mongo, texten kommer när den själv vill, så man kan säga att det är på svengelska!

Kajsa sa en rätt skraj sak förut.
Hon visste att vi skulle komma.

Kajsa: Tia, jag blev så glad idag.
Jag: jaha, varför det?
Kajsa: jo, för jag drömde att ni skulle komma.
Jag:...?

Visst är det scary?
Å morsan å jonny sa inget eftersom de inte va helt hundra på om vi skulle komma..hmm..
Snart säger hon väl att hon har en ny kompis som heter Patrick och spelar gitarr.
Tycket det som Johan sa va ganska läskigt med.
Han har en kompis i sitt rum, ca 7 år, som bor i garderoben. Eller, det är ingen garderob, det är typ ett hålrum i väggen med en dörr. Typ, ett hem för råttor..eller nåt ^^

Sitter som sagt vid datorn och är så sjuuuuukt trött.
Trött på allt. Eller inte allt, men ibland känns det inte helt ok.
Vänner som sviker, går bakom ryggen.
Männsikor som avslutar sina liv, medvetet som omedvetet. Även om jag inte känner dem är det fortfarande lika jobbigt för mig. När jag ser att mina nära och kära far illa av det. :(
Konstiga märker på magen som inte är bristningar.
Dåliga läkare som inte kan göra sitt jobb.
Texter som inte fungerar.
Kläder som inte passar.
Ingenting nääjs på TVen.

Känner mig helt enkelt..Tafatt.

NEEEEEJ slut på det tråkiga nu,
imorn tänkte vi kidnappa min syster<3 och åka på någon trevlig liten tripp till någon lekplats eller något. Skulle vara nääääjs. Ska se om vi ev. tar med oss lite picknick. Typ, varm choklad, kaffe å mackor.
Jaja, det återstår att se.
Kajsa ska tydligen väcka oss runt 7 idag..undrar om jag har gått å lagt mig då?
Eller somnat iaf.


Fick en lista på lite grejer jag ligger efter med i svenskan och engelskan.
Att jag ligger efter i de ämnena (iaf, svenskan) är svårbegripligt.
Det som är mitt "favvis" ämne!
Engelskan är inte lika kul då jag inte förstår så mkt.

SvB:

- Analys, Greven av Monte Cristo
- Avslutande analys
- Idrottsarbete (vilken jag är nästintill klar med)
- En hjältes död

EngA:

- Learning style (vilken jag har gjort en gång men tappat bort) !
- Billt Elliot
- Australia Project (vilken jag är klar med men vart fan är den) ?
- Two Black leaders
- 99 word horror story (klar med, ska lämna in den på måndag) :)
- I have a dream (svåraste hitills)

Ja, sen ligger jag efter ca en bok i matten med. Men jag har bestömt mig för att göra klart engelskan först, sedan matten, sedan svenskan. Eftersom jag ska få ett halvår förlängt är detta något jag har chans till.
Tacka vet jag de snälla lärarna (och alla andra som bestämt med) att jag får chansen att förlänga, utan det skulle jag inte ha mkt att komma med!

Nu börjar D sucka lite därborta i hörnet...(?) så det är väl dags att spara detta och sedan överlämna datorn till honom..
Just ja, måste kolla så bilen är låst och lampan tänd...

Btw, kompressionstrycket i en dieselmotor är BETYDLIGT högre än på en bensinmotor.
20:1 är det på dieseln, hmmm...hade det men glömde det..10:1...? tror jag det va...

Puss på er, nu ska jag gå å göra alla spökeeeeeenaaaa sällskap ute i mörket...tror fan att D får följa med...mohahahahaha...faaast, vi är väl de enda spökena här..ja, förutom morsan och Jonny då.



Pööööööööööööööööööss <3<3<3<3<3<3<3<3





När min hand vilar i din, då är jag som lyckligast. Jag älskar dig Daniel Byström<3

1 kommentar:

  1. Det låter inte som en helt dum dag :) he he tur att spöken är så snälla då :P puzzz

    SvaraRadera