29 juni 2011

ALLERGISK!!!

neeeej!
Har kommit på att jag typ är allergisk mot pepsi max!
har inte drucke de på typ asalänge men nu gjorde jag det och det börja klia i halsen som tusan direkt!
om det är bra eller dåligt..ja, både och!

1. det är gott. allstå negativt om jag är allergisk.
2. det är onyttigt. alltså positivt om jag är allergisk!

just det, imorn blire en cykeltur till the city och hälsa på Y å mattias, blev lite sent idag eftersom att johan är här och vi (han) snart ska sova!

Helvetica skrive jag med nu bara så ni vet!

Johan fes förut å det luktade verkligen skit, reeeeal skiiiit!

badade i nabben förut, fy så kallt de va! å äckligt va de me, fullt av sjögräs som guppade överallt !

nu ska jag SPELA på fejjan sen ville johan sitta här lite..men det får han inte mohahaha!
nu ska jag se om jag kan lägga in någon bild eller om jag har använt upp all min bild grejsimojs så jag inte kan det, då blire jobbigt för då måste jag göra en ny och det orkar jag inte eller orkar gör jag väl men jag kommer tappa läsare så det bara sjunger om att!

puss å kram skitbanan!

bara så ni vet funkade det inte med bilder men det är för att denna datorjävle är så inihelvete cpskadad och jag ska döda den så inihelvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar