30 juli 2011

Lördag,

FUCKFUCKFUCK vad ont det gör i lungan! eller det kan va muskeln runt hjärtat med eller hjärtat men då borde jag va död nu etersom det gör något fruktansvärt onthela tiden.
det känns som det folk säger att en hjärtinfarkt gör, fast detta gör ont hela tiden, 24/7.
visst, pencellinet (stavning) hjälpte under den tiden jag hade det
men då blev jag både förkyld och the onda flyttade runt på sig.
nu hostar jag, eller det är inte hostar det är tp..ja det kommer bara men typ gröna jättestora och kletiga slembollar ! :@

nu ska jag klura ut vad jag ska ha för kläder ikv, funderar faktiskt på om jag bara skulle ha vanliga, dvs jogginbyxor och ngn jävla thshirt som ligger och luktar gammalt ruttet lik ngnstans..
hmm...får se.
fortsätter det regna är det inte jättekul å ha klänning...men om det klarnar upp när det regnat är det inte najs å ha värsta regnkläderna..hahah

Grabbarna grus är ute å åker med hokus-tummus nya bil:)
de skulle till systemet å lite..hahâ^^


Ska kolla om jag hittar bilnycklarna så jag kan hämta mina vanliga cigg, annars ska jag fanimig sluta röka!

Jaha, då får vi se om vi ses ikv då ? :)


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar