10 aug. 2011

blääää!!!!

Nu har magen krakilerat igen!
knappt käkat nge på två dagar, har inte vart hungrig men däremot druckit hur mycket kaffe som helst!
Tycker verkligen synd om personer i min närhet just nu!
Plus att jag har röda veckan så det är eeeeeeeextra illa! :(

Det är ganska konstigt när jag tänker på det,
idag har jag inte ätit nåt men jag är ändå inte hungrig! :/
fast jag har drucke typ två kannor kaffe SJÄLV! å bajsat 2 ggr!

vi ska iaf äta kyckling och potatisgratäng, GUUUUUD vad jag har saknat det!

Bestämde mig idag för att sluta röka, på riktigt for this time!
frågan är bara hur jag ska kunna sluta???!!
Någon som har några tips?
vill verkligen sluta nu, dels för att det är så jävla onödigt å förkorta livet med cigg, dels för att det är så dyyyyyrt! :(:(:(










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar