12 aug. 2011

gofika



Har haft Nettan och Richard här på lite fika, myysigt värre!<3<3<3
Ja, Ozzy va ju med också! (:

Lite kaffe och några chokladmuffins baked by me hann vi med :) TRÄÄÄVLIGT! :D

Snart kommer bejbi hem och då ska vi bara mysa hela hela kvällen, går det ågon bra film ikväll ?!




Funderar på om man skulle gå ut ett tag, alltså, motionera.
Behöver verkligen det! :(
Skulle vilja gå ned en sisådär 30 kg så man kan få på sig sina gamla kläder igen:)

såhär smal vill jag bli igen! så man kan gå ut bland folk utan att skämmas för att fettet släpas 10 meter bakom en!

4 kommentarer:

  1. ge dig, du är bra som du är!

    SvaraRadera
  2. Nej usch Fiat!
    Inte som du var förut. Jag var livrädd så fort jag kramade dig. Du kändes så skör på något sätt. Lagom är som sagt alltid bäst.
    Du kanske vill följa med mig och träna simning någon gång i veckan? Det är effektiv träning och man blir stark av att me^^ Träna är alltid bra. Banta är blä!
    //Tessan

    SvaraRadera
  3. Y: det tycker inte jag! /fiat

    Tessan: det låter jättekul, vart?
    har lite svårt att ta mig någonstans nu när jag inte har några pengar men du är hjärtligt välkommen att komma hit någon gång innan sommaren är över så kan vi åka till hornsö å simma! brukar göra det men det har vart så kallt nu! :( /fiat

    SvaraRadera
  4. På äventyrsbadet i Kalmar brukar jag simma.
    Tyvärr verkar det som att jag inte har så mkt tid fören i september, att komma och hälsa på:(
    //tessan

    SvaraRadera