21 sep. 2011

:((((

                                                     baraförattjagsaknardig<3

Hungrig som ett anorexia-offer.
Har endast fått i mig EN macka idag och den åt jag alldeles nytt.
Det är inte så att vi inte har pengar till mat, utan jag har bara inte hunnit äta! :(

Idag har vi även bakat äppelpaj och ni kan aldrig ana,
vi har inte smakat den än!
Vi kommer aldrig få veta hur den smakade som nybakad, för det är flera timmar sedan vi gjorde den!

Har haft besök av Tummen en liten stund och Mari en liten stund.
Mari skulle kommit en gång till men hon kanske glömde det..det är ju ganska lätt att glömma mig(a)

Det första jag ska göra efter att jag bloggat klart till er mina kära vänner, är att duka lite mysigt med döda ljus och sånt. det ska bli så myys<3

Nehe,om man skulle göra det nu då. kan ju alltid blogga mer sen^^
Puss på er sålänge:)

Btw, tänkte lägga in BARA bilder i ett inlägg snart igen, va ju ganska länge sen nu:)
Just ja, satte upp två hyllor idag. Det belv superfint. Nu fick jag ju en anledning till att lägga upp bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar