15 sep. 2011

:D

hallå bloggen!
sitter ute på trappan och det är hur mysigt som helst! en cigg i ena handen å datorn i den andra, kan inte bli bättre!
eller joo, det kan det visst, för tänk om en liten liten petra wilhelmsson kunde komma hem från den där jävla ekan och sitta här med mig! gaaaah, miss you babe<3<3 du är ju trots allt min fru:)

snart ska jag hänga upp tvätten och ta in den som redan hänger..eller nåt..men allra allra först ska jag sätta på en ny kanna kaffe, för det andra har blivit kallt:(

skulle juh hjälpt mia<3 idag men hon hann inte hämta mig innan hon for till jobbet så jag ska dit imorn ist:) skönt att få umgås med lite shyssta människor för omväxlingsskull..hah, okej det där va elakt men det är så jag känner in nuläget:D

är bara såå himla dassinödi såå bäst att jag drar dit först, annars kanske det händer en olycka i byxan och det vill man ju inte!
puss på er mina små älsklingar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar