26 sep. 2011

F O T O T E M A

* Min familj
* Någon jag saknar
* Min älskling
* Min stil

* spindelnät
* fiskebåtar
* vänner
* svartvitt
* sepia
* djur
* vatten
* eld
* luft
* jord
* bilar
* cykel
* rädsla
* lycka
* blommor
* löv
* höst
* sommar
* vår
* vinter
* frukt
* kärlek
* gata
* träd
* människor/alla typer
* barn
* hat
* hus
* fönster
* trappa
* sol
* regn
* snö
* moln
* gräs
* smink
* kaka/bakelser/tårta
* stenar
* tvätt
* rent och fint
* stökigt
* måsten (måste göras)
* måsten (skjuta upp)
* skylt
* jobbigt
* renovering (håller på/behov av renovering
* spikar/skruvar
* brädor
* dagligt behov/rutin
* grind/staket
* brevlåda
* sopborste
* glas/mugg
* bråk/fight
* fest/kalas
* ciggarett/ciggpaket
* stad
* landskap
* tråkigt
* roligt
* fart/snabbt
* långsamt
* trött
* pigg
* action
* spöken
* öga
* mun
* sko
* hand
* hår
* wierd/knasigt
* keps
* lista
* jobb/skola
* prydnad

Dessa funderar jag på. :) inte i ordning eller ordning, jag gör någon den dagen jag känner för det :)
är det någon som kommer på något mer får ni gärna framföra detta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar