2 sep. 2011

skolan.

Sitter i skolan nu och det är ganska chill.
Egentligen vill jag ha mer än två lektioner på fredagar, men just nu finns det inte möjlighet till det. Jag är bara glad att jag har börjat igen.
Det är som D säger, det är faktiskt ganska skönt att komma tillbaka och träffa alla vänner man inte hade möjlighet att träffa under lovet.

har endast två lektioner idag som sagt.
Båda är historia och det GILLAS:)<3'

Imorn kommer ev. Vivi och Hoss, jag ska baka kladdkaka med mango..MUUUMS!
på kvällen ska vi allihopa kanske till pappa och dricka öl å käka kräftor, asså det är helt sjukt, har inte käkat en kräftjävel på hela sommaren:(:(::((((

Nu ska jag ut å röka..kanske ringa nån..? eller kan nån ringa mig:)

puss på er mina älsklingar:)
btw, kollade statistiken förut.
Jag gillade vad jag såg. :)


JagÄlskarMinDanielByströmIAllEvighet<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar