21 okt. 2011

:/

Sitter just nu och lyssnart mest på KSMB och svensk pop, relativt nytt för mig faktiskt!
Inte direkt min musiksmak, men visst finns det guldkorn där också!


Oroar mig lite för livet, hur ska det gå?
Vet att det säkerligen kommer att funka, jag kanske inte blir prinsessa (som jag ville när jag var liten) men jag kanske skaffar mig ett jobb och ordnar upp allt.
eller kanske jag får cancer och dör, det vet man ju inte förrän man är där.

Har börjar spela "Wordfeud" nu också, så nu är jag ett steg närmare att vara som alla andra. fy fan.
Helt jävla beroende redan!
För er som vill möta er master i det heter jag Lillfiisblogspot ;)

har duschat idag, som jag typ aldrig gör, höll på å svimma i duschen för NÅGON som dushat före mig hade dragit vattnet till 48 grader! fan brände sönder hela mig så nu ser jag ut som en överviktig tysk i början på september...skit alltså!
Märkte också att mitt hår håller på att trilla dän, färgen alltså. Nu är jag snart brunhårig och efter det blir det råttfärgat..:( måste färga om det!


Nu ringer Tessan så hoppas hon svarar!

talk to u later <3

1 kommentar: