8 okt. 2011

cpskitfittkisskukjävlabajsrövhål

Börjar verkligen avsky denna datorn, på riktigt.
En dator som är trög och seg är inte min grej, har fan inte tålamod till det :OOOO
hur mycket jag är tömmer datorn och gör diskfragmentering eller vafan det heter och jag skiter verkligen i vad det heter, blir den bara segare och segare.
FAAAAAAAAAAAN vad jag längtar till den dagen jag bara kan slänga den här skiten ut på gatan å köra över den med bilen och det tänkte jag göra INNAN jag fått körkort, innan jag börjat övningsköra, för jag tänker fan inte vänta till jag har körkort eller nåt innan jag byter dator! fy fan säger jag bar

Oftast känner jag mig elak som säger detta om min dator, jag menar den kan ju med ha känslor! som när den är seg och jag säger att jag ska göra kebab av den å så, då blir den snabb för den blir väl rädd eller nåt. vafan, vad vet jag?


Samtidigt tänekr jag mycket på hur det ska gå med skolan, kommer jag ta studenten?
kommer jag klara betygen?
hur fan ska jag lära mig å plugga, när jag inte gjort det de närmsta skolåren?
Hur jag ska gå ned i vikt, kommer jag klara det? bara det är fan en utmaning i sig.
kommer jag bättra på mitt självförtroende?
kommer jag ha råd att ta körkort?
kommer jag ha råd att övningsköra?
kommer jag få praktik?
kommer jag få studiebidrag?
vafan, allt snurrar fan som en jävla virvelvind i mitt huvud och jag har fan ingen kontroll längre, det får gå som det går, bara jag har min daniel<3
Jag har iaf kontroll över en sak,
det är att jag är jag och skiter i vad folk tycker, men nu ska jag ut och se om det är några metiorer, vafan, vet inte va de heter men om ni fattar gör ni det annars får ni väl slå upp det i någon JÄVLA SKITPISS BAJSAPA ordbok och skicka till mig då, och ta en cigg.
skulle behöva ladda fonen med men orka inte:(
sen ska jag se om älskling och milla vill åka en sväng, tänkte se om vi kan åka till nåt öppet fält får då kanske man ser himlen mer???????? skitsamma, har sån jävla abstinens så jag fan dööööööööör snart.
eller okej, jag dör inte men jag får fan dampcprycket snart!


pppffffff.

2 kommentarer:

  1. bara ta det lugnt och ta en dag i sänder :)
    jag vet hur det är att ha alla de där tankarna i huvudet men släpp dem för ett tag och sen sätt dig ner och fundera ordentligt över vad du orkar med. inget blir bättre av att ta vatten över huvudet :)

    SvaraRadera
  2. Du tänker för jävla mkt Fia.
    Precis så där var jag i andra året på hebo.
    Vad ska jag bli? Vad har jag för nytta med det häR? (En massa kärleksproblem där emellan) Sluta hebo eller fortsätta? "Ingen tycker om mig ingen vill ha mig, bara för att jag äter mask".
    Jag ringer dig ikväll! Eller smsa när du kan snacka. Jag ringer . Love you darling <3

    SvaraRadera