9 okt. 2011

något dåligt föds alltid ur något bra, eller?

´Det kanske är tvärtom?
det har jag inte märkt iallafall.

BRA:
Nettan och jag är iallafall vänner igen, det känns så himla underbart.
Även att jag inte är den typen som säger till folk att jag älskar dem eller saknar dem, eller båda, är jag den typen som älskar och saknar mina vänner, hur mycket ovänner vi är.
Det känns så himla bra, fyfan vad jag har saknat dig! Kommer alltid älska dig, hur mkt vi än kommer bråka! bara så du vet! <3<3<3

DÅLIGT:
mår skit.
vet inte varför men mår verkligen skit.
mitt skälvförtroende är så långt ner i botten och lite till så det är fan hemskt.
har ångest för skolan imorn, ena stunden vill jag verkligen dit, andra vill jag bara gå å dö.
fan, jag är helt fucked up.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar