3 nov. 2011

HAHAHA

hahaha

vad kan man göra mer än att skratta åt dig, vi kan kalla dig...B.
Denna B antyder att jag har ankalgat henne (här på bloggen) för att ha misshandlat hennes hund...
saken är bara den, att jag har ALDRIG anklagat just dig, B, jag skrev aldrig några namn.
Du var den första som tog åt dig, varför?
Stämmer det inte är det inget att bry sig om, eller hur?
Tråkigt för dig om du tycker att jag anklagat dig, men det kanske tyder på att det är sant då?

Att du aldrig ska bli min vän igen?
ja, man kan ju inte bli något man redan är brukar man säga.
i ditt fall blir det mer man kan inte bli något man inte har kompetens för..för du har verkligen inte kompetens för att behålla en vän, har man ju märkt.

du tror att jag blev sur för att X va hos dig? haha, nja, inte riktigt va:P
Jag blev sur för att du ena stunden är den "bästaste vän" man kan ha, att du finns där och du älskar mig som vän och bla bla bla. fattar du hur jävla tråkigt det är att lyssna på det, när både du och jag vet att det inte är sant?

att jag ofta är sur över skitsaker?
hmmm...ja, kallar du dig själv för skitsak, så sure. :)

du fattar inte B, hur jävla väl man ser egenom dig, det är som att hålla upp en falsksedel mot ljuset, det märks direkt.

Men det är ju konstigt, att det alltid ska vara mitt fel när vi bråkar, för det är ju faktiskt så att det är alltid tvås fel om två bråkar, men du kanske inte har lärt dig det?
Jovisst, du är ju van vid att få allt serverat på silverfat, bara för att "du mår så dåligt"...tänk,
man kanske skulle börja bli lika falsk och lat som denna B, fan vad mycket man INTE skulle behöva göra då och vad mycket man skulle få gratis!

Tack för mig, jag ska sova nu och imorgon kommer du vara glömd,
precis som när man tampar på en hundskit dagen innan, men glömt det dagen efter.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar