2 nov. 2011

kaffe och hem till gården.

Är mitt liv har jag kommit fram till!
Det är inte så tokigt, tillskillnad från endel andra människor som tycker det är KUL att sitta vid facebook eller liknande en HEL DAG.
Hur kul kan det vara?

såhär ser mitt liv ut för närvarande, dvs, "rutinerna på morgonen":

09:00 - 11:00 VAKNAR JAG.
SÄTTER PÅ KAFFET OCH GÅR PÅ DASS. TAR EN KOPP KAFFE OCH EN CIGG.
11:00 - CA 12:00 FÖRST EFTER TIO MED MALOU SEDAN HEM TILL GÅRDEN.
I NÅGON PAUS AV HEM TILL GÅRDEN, CIGGPAUS.
12:10 CA KOMMER DANIEL HEM PÅ LUNCH.
PRATAR MED HONOM, KOMMER PÅ ATT MITT KAFFE ÄR KALLT (eftersom min termos mugg ligger i bilen och glömmer alltid hämta den), FYLLER PÅ VAAAARMT KAFFE.
TAR EN CIGG OCH VINKAR AV MIN ÄLSKLING<3 GÅR IN, KOMMER PÅ ATT FAAAAN HEM TILL GÅRDEN ÄR SLUT, JÄVLA WORDFEUD SOM GÖR SÅ JAG GLÖMMER BORT TIDEN! 12:50 KOMMER PÅ ATT HOLBY CITY BÖRJAR SNART ÄNDÅ SÅ TITTAR PÅ DET SAMTIDIGT SOM JAG ÄR VID DATORN OCH BLOGGAR ELLER NÅT. TITTAR PÅ HALVA HOLBY CITY TILLS JAG KOMMER PÅ ATT DET ÄR RUKTANSVÄRT TRÅKIGT OCH LÅNGDRAGET SÅ FYLLER PÅ MER VARMT KAFFE, TAR EN CIGG, SPELAR NÅT PÅ MOBILEN, KOMMER PÅ ATT JAG MÅSTE HÄNGA UPP TVÄTT ELLER TVÄTTA MEN ATT TVÄTTFITTMASKINEN MÅSTE HA 3 MIN PÅ SIG ATT FÅ UPP LUCKAN, TAR EN TILL CIGG. HÄNGER UPP TVÄTT/LÄGGER IN EN NY MASKIN. SÄTTER PÅ MUSIK, DISKAR, PLOCKAR UNDAN, SOPAR GOLVEN. DUSHAR. sen är det kväll och Daniel kommer hem:) <3 Älaksr min Daniel, han är den bästaste pojkvännen som finns, så snäll och omtänksam, finns ingen bättre än du, mogen och trevlig, fan vad jag älskar dig <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar