1 nov. 2011

SVAR PÅ TAL.

Har skrapat t ihop så mycket som tre frågor!
Tre väldigt BRA frågor!

Här kommer svaren:

Om du fick vara en annan person (levande eller död) en dag, vem skulle du vara då? /Robert

Hmm...om jag fick vara en person..Det skulle vara en vacker och glad person, kanke en som är jävligt bra på att sjunga, helst på 30-40 talet..de sjöng så vackert då:)
eller kanske hitler, bara för att se hur han kunde få med sig så många människor och hur han tänkte, det hade vart väldigt intressant.

vad är det bästa respektive värsta du vet? /Y

Det bästa jag vet är människor som ställer upp, som är ärliga och säger vad de tycker.
Det värsta jag vet är människor som snackar skit, beter sig omoget och tror att de vet allt om allting.
fast, det ABSOLUT VÄRSTA jag vet är folk som låtsas att de är ens vänner bara för att kunna utnyttja dem så mycket som möjligt.
Det tycker jag är sorgligt, för vem förlorar mest på det, personen som utnyttjar eller personen som blir sviken?

Varför är du så galen? ;) hehe /Tessan

Hah, vad svarar man på det? hmmm..det va nog den svåraste frågan haha^^
jaa, jag kanske har umgåtts för mycket med dig under vår uppväxt..eller för lite? hehe skämt åsido,
Jag tror inte att jag alltid varit galen utan det har kommit under tiden jag växt upp, saker jag vart med om, människor jag träffat.
det är liksom jag. :)

Tack för dessa underbara frågor, ställ gärna fler:)
Du får ställa hur många frågor du vill, om vad som helst:)
puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar