20 nov. 2011

Week END

Jahopp, nu är snart helgen slut och här sitter jag vid datorn och har typ inte gjort ett skvatt nytta.
Men vi har haft en mysig och romantisk helg, bara jag och Daniel<3

I torsdags var det Nationella Provet i Svenska och jag tror att det gick väldigt bra faktiskt.
Det kändes bra iaf, sedan kan man inte gröa mer än att hoppas.

Jag tänkte öva lite inför imorn, ska göra delprv A, jaa jag vet, kör lite bakvänd orning här men vadå, jag är lite skruvad!
Tänkte att D får vara försökskanin hoho:D

Tittar på EHM och blir verkligen berörd av vad de gör för alla människor.
man får verkligen tacka de högre makterna för det lilla man har, för det finns dem som har det så mycket värre.
Jag tror dock att det är värre för någon som har haft ett hus och haft mat för dagen att inte ha någonting kvar, än för någon som aldrig haft något.
de vet ju inget annat. ;/ Visst, jag lider med dem med, men tänk att ditt hus brann ner, du hann inte rädda något, inte ens ett fotografi. Hur hemskt skulle inte det vara? ´


Nu ska vi snart hämta Tumnus sen blir det tacos och ikväll blir det Beck<3

Just ja, har vart nykter två veckor i rad nu, haha, jag låter som värsta alkisen men jag lovar, så illa är det inte!

Bild tagen av Emila Torstensson, togetherweruletheworld.blogspot.com :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar