26 dec. 2011

annandag jul.

Jaha, sitter ute på vår fina veranda och knapprar på datorn.
upptäckte igår att jag glömde kameran hemma på öland, det enda jag tänkte på att ta med mig var ju, just det, datorn, efter att vi packat in alla julklappar i bilen.
men men, innan nyår MÅSTE jag ha den!

jag fick en massa fina saker,
shampo, julgranskulor fast platta, tavla på johan och kajsa, pengar, kläder, Bland tomtar och troll(en bok serie jag typ har samlat på sen jag inte kunde gå), en parfym(jag luktar väl troligtvis illa), datorn, hemmagjorda ljus, hemmagjorda tvålar, ja, nu kommer jag inte på mer men ska gå in snart och kolla vad jag fick så får ni veta mer:)

ska till Daniels måfa idag, han måste ju också få sina paket:) <3

eftersom jag nu har en dator med inbyggd cam så kan jag göra ännu fler videoinlägg, najs va???? :D:D:D:D

hohoho, jag är bara bäst!


Tack alla fina, underbara människor..ehe, jag menar tomten, som gav mig så fina paket trots att jag kanske inte har varit bara snäll iår, men vafan, tomten är väl männiksa han med och gör fel ibland och kan se mellan raderna? :/ :)
nästa år ska tomten få ett paket av mig, ett jättefint!
fast jag tyckte att jag kände igen tomten lite, och jag undrar vart Tummen tog vägen så länge...just ja, han va ju ute å rökte jö! fan så dum jag ä
är ! ;)

Vad fick ni för fint i era paket?

puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar