28 dec. 2011

NY TATUERING.

Skrev på fejsbok förut att jag tatuerat "gaj rä natas" i pannan, alltså "Jag är Satan" och ja, folk är väl vana vid att jag är lite skvatt glane för jag har hittills bara fått två kommentarer:(
Skrev även att det va lika sant som att jag heter fia-stina torstensson men vafan...jag är väl inte sämre än att jag kan ångra mig? Hehe.

Inte bästa bilden men det är ett <3 med vingar och under står det mamma.
Nästa gång blir det en likadan fast på andra armen där det ska stå pappa under. :)

Trodde faktiskt att det skulle göra mer ont än vad det gjorde men, precis som förra gången, somnade jag nästan i stolen. Så skönt va det.

Ska nog fylla i den här, med lila, sedan blir det förmoolien lite blommor eller något runt om. Lättare att bygga på eftersom den är så enkel.
Gud vad snygg jag kommer bli allstå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar