26 dec. 2011

värt att tanka på

kom på förut när jag spelade sims 3 att jag faktiskt kan spela the sims 3.
sen kom jag på att jag har tillräckligt med pengar för att köpa the sims 3 husdjur.
sen kom jag på att det inte bara är kameran jag glömt på öland, utan öronhängen och min kakbok med.
sen blev jag deppig för jag trodde det va söndag idag och att det va skola imorn,
sen kom jag på att det är måndag och jullov.
jippie lxm.

När jag skulle gå ut å röka förut insåg jag att vi har börjat handla jävligt..bra.
inget godis, ingen läsk.
mat, frukt och juice. en tidning till mig med. okej, juice är kanske inte nyttigt men bättre än läsk.
köpte två drickyoghurtar till mig med, så jag orkar äta imorn. det är fan jobbigt att äta asså:O
okej, vi åt faltiskt på pizzan idag, jag tog scccchhhhhhhnitcccchhhhheeeeel och daniel tog en pizza, men vafan, va evigheter sen vi åt ute så vi måste få unna oss lite, men jag kan trösta er med (vad jag tycker) att det INTE kändes bra, eller inte bra, men asså, det är inget som kommer bli en vana igen, för mig iaf.

fan, jag har fått värsta pormasken under munnen, det svider och gör ont som fan. tandkräm?
påtal om tandkräm, fick ett hett tips om man vill ha vita tänder.
då ska man INTE köpa sån tandkräm som man får vita tänder av direkt, (om man inte har råd då), utan man tar helt vanlig hederlig tandkräm och lägger på tandborsten som vanligt, sen vänder man snabbt som satan tandborsten i pyttepyttepytte lite bakpulver, för tydligen så är det bakpulver de har i sådan tandkräm.
najs like hell, ska prova det innan jag går till sängs och stänger ner datorn för ikväll!
måste faktiskt erkänna att gamla hederliga tips & tricks är de bästa, typ, tvätta golven med råa ägg, göra egna hårinpackningar mm. Vilken jävla tur att det har funnits häxor, jag säger inte att det inte gör det nu, men jag menar sådana som va på typ medeltiden. JAG VILL VA EN HÄXA! LÄR MIG LXM!

GAJ RÄ NATAS.
(lista ut den ni)
btw, ska tatuera det i nacken på onsdag, nu har jag bestämt mig, som den där reklamen med köttbullar.
jag har bestämt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar