11 jan. 2012

Dagen.

Började dagen med att gå på toaletten, ja som vanligt dåe.
Sen vart det Hem till gården två avsnitt sedan ut å röka.
Ringde svärmor och så gick jag till henne.
Medan hon bakade bullar med lite allt möjligt i satt jag och funderade på livet.
Snart hittade jag en tidning med massor utav korsord i (:D) och nu är den nästan klar.
Åkte till S och K och där hittade vi även Daniels måfa<3 satt där ett tag och snackade och jag å daniel tog varsin kebabrulle (vilket verkligen kändes i magen att det va längesedan vi åt för fy fan va den lever livet nu, magen alltså), sen blev det kaffe på maten och ännu mer snack, trrrrääääääävligt like hell(:
Fick ett par jättefina och sköna skor av S, taaack så mkt! Nu slipper jag frysa om föttera :) :) :)

Visade upp mina nya glasögon och de tyckte jag passade i dem så jag gör väl det, för ingen har sagt att jag inte gjort det, fast det kanske inte är någon som vågar säga nåt annat...xd
Just ja, slog nytt rekord i wf  idag, fick 192 (!!!!) poäng för ett ord men kommer inte på vad det va bara för det...piss skit men det va najsigt iaf!

Nu längtar jag mest till lördag då vi ska till Kalmar å cruising, vilka mer ska dit?
puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar