5 jan. 2012

här kommer alla känslorna på en och samma gång....

blir bara så less på allting.
inget JAG gör duger, men om en annan person gör samma sak är det helt okej.
säger jag rövslickare ska jag int svära så mkt,
säger någon annan rövslickare är det helt jävla okej.
Ville bara meddela att det är passé nu.
Det jag gör ska alla andra skita i, om ni inte tycker det är okej.
Detta gäller för allt och alla,
if you don't like it, GO TO FUCKING HELL.
jag ville bara att ni skulle veta att jag älskar er men det va väl tydligen fel.
jag ville bara att ni skulle älska mig, men det va väl tydligen fel.
Nu skiter jag i detta, ni får tycka jag är hur jävla omogen ni vill, JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I DET!
jag är van att bli särbehandlad och jag vet inte vilket som är mest omoget, få sådana här känslor eller särbehandla?
SUG PÅ DEN NI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar