17 jan. 2012

Rituale Pneuma Con Diabolos

  • Av David Erman

  • En grundläggande satanistisk ritual, och tillika den första du måste utföra är: Rituale Pneuma Con Diabolos, under vilken du säljer din själ till Djävulen. Detta gör man för att kunna njuta av alla de världsliga nöjen såsom sodomi, Sado-Masochism (gärna med dödlig utgång) och barnamord.
    Ritualen går till på följande vis:
    Först måste du skaffa dig en svart kappa - ingen annan färg duger - med luva och ärmar. Den ska sitta löst och inge en känsla av makt då du har den på dig.
    Sedan skall du smida dig ett svärd, av svartaste stål, och gravera in : Hail SATAN, på ett språk som du anser vara lämpligt.
    Du skall också tillverka dig ett altare att offra på, av obsidian eller ett annat mörkt och värdefullt material. Formen på altaret är inte så viktig, men på framsidan skall ett inverterat kors graveras in, och på ytan av altaret skall det finnas en fördjupning(för att taga emot offerblod).
    Du behöver ett levande djur, ju större, desto bättre (dock helst ingen häst, ty de tar så mycket plats); getter, hundar och katter är bra.
    Utöver det andra djuret måste du ha en svart tupp.
    Då ritualen skall utföras, släcker du ned all belysning och tänder endast två svarta ljus, som du placerar på vardera sidan altaret.
    Sedan ställer du dig med ansiktet mot altaret och ritar ett inverterat pentagram i luften med svärdet och citerar följande:
     O, Satan, härskare över alla ting och varelser!
         Jag är här idag för att ge dig mitt offer och själ!
         Må dina helveteseldar flamma i evighet i mitt hjärta,
         så svart som din eviga synd.
         Låt dessa blodsoffer försegla den pakt jag vill knyta med dig!
    

    Efter du har citerat detta säger du på vilka villkor pakten ska gälla (om du vill ha sexuell njutning, få utlopp för dina perversa lustar o.s.v.), på det språk du finner lämpligt.
    Nu är det dags att försegla pakten!
    Skär dig i din högra arm med svärdet och säg högtidligt: Satan, mitt blod är nu i din ägo!
    Skär av din vänstra örsnibb och säg: Satan, mitt kött är nu ditt!
    Skär halsen av tuppen och drick dess blod direkt ur halsen och säg: Satan, jag är nu av ditt blod!
    Gå bort till altaret och offra djuret du har tagit med och säg: Satan, jag är nu en av DIG!
    Låt offrets blod rinna ner i fördjupningen och tvaga sedan hela din kropp med blodet. Ritualen är nu fullbordad. Din själ ägs nu av Satan. Häftigt, va?
    källa: http://paranormal.se/topic/djavulsdyrkan.html

    Fast jag skulle vilja träffa honom. eller henne, eller vad det nu är för något.

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar