10 juni 2012

Garnier Miniral Ultradry

Har hittat en helt fantastisk deo!
Den har säkert funnits ett tag men har inte sett den förut.
Ni som känner mig vet att jag har extrema problem med min svett-doft.
Det spelar ingen roll om jag duschar 10 gånger och använder en helt deo, det luktar ändå svett efter någon timme.
Har använt hur många märken som helst men har inte hittat någon som funkar för mig.
I fredags, när vi var i Nybro, gick vi in på ÖoB för att köpa dricka till mig (eftersom jag var bakis),
och som vanligt kommer man ut med helt andra grejer.
Den här lilla filuren kostade endast 17 spänn så tyckte det var värt att chansa.
För er som, precis som jag, har problem med att ni luktar mycket svett (ja ni andra med givetvis) rekommenderar jag denna av hela mitt hjärta, för den fungerar verkligen.
Den håller i upp till 48 timmar och luktar asgott!
Tog på igår innan vi åkte och den luktar fortfarande och då har jag både druckit alkohol, dansat och sovit med den.
Är man snygg så är man. 
Jag menar ju självklart deon;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar