4 sep. 2012

DRÖMHUSET - min nya älskling!

Ni som känner mig vet ju hur jag är med gamla saker eller romantiska saker eller mysiga saker eller pyttinuttsaker eller fina saker eller nya saker som bara ser gamla ut.
Efter mycket om och men har jag nu erkänt för D att jag har en älskare - DRÖMHUSET. 
åååååååå vill ha! 
Dessa söta tallrikar vill jag ha!
Hur söta som helst jö - perfekta för att servera glass med färska bär
eller kladdkaka eller muffins eller...

Just nu har drömhuset en tävling på facebook där du kan vinna ,
inte en, inte två utan TIO mysiga ugnsfasta mikro och maskindisk tåliga  dessertskålar!
Jag skulle vilja ha de rosa, men eftersom min pojkvän inte är jätteintresserad av den färgen fungerar
ju även blåa(turkosa)! Eller fem av varje kanske? :)

Gud...när jag såg dessa på drömhusets hemsida...f*n, jag dog.
Jag vill ha dem.
Nu.



Detta är bara tre av säkert 100 saker jag vill ha.
Så himla mysiga och romantiska saker, som passar vilket hem som helst,
och gör det lite extra mysigt.
Åå, jag är kär.
<3

Vill du kolla in fler söta, fina, mysiga och romantiska grejer?
kolla in http://www.dromhuset.se/shop/ och bli som jag, störtförälskad vid första ögonblicket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar