6 sep. 2012

This is my life!

Jag röker, jag dricker kaffe, jag sitter vid datorn, jag skriver vad jag tycker och tänker och jag säger precis vad jag tycker och tänker.
Problem med det?
-Jag har inte tvingat dig att umgås med mig :)
Du är fri att göra som du vill, vi levet i ett (än så länge) fritt land.
Jag älskar mitt land, jag älskar mina medmänniskor (ja, de som älskar mig då och tro mig, det känner man).
Jag älskar mina föräldrar, mina syskon och min pojkvän.
Jag älskar våra katter och jag älskar mina vänner.
Jag lyssnar på Glenn Miller om jag vill, eller Evert Taube eller Eddie Meduza eller Johnny Rebel.
Gör det mig till rasist i dina ögon, är det dig det är fel på.
Jag sympatiserar inte med rasister, bara för att jag tycker att soundet i en låt är bra.
Är jag anti-rasist bara för att jag lyssnar på Eminem eller Nellie? (stavade säkert fel).
Jag tycker om fjortisdunk, är jag en fjortis då?
Jag är tjock, är jag en sämre människa då?
-Nej.
Du är en sämre människa om du inte kan tycka om människor som är tjocka.
Jag tycker att du är för smal, men jag hatar dig inte för det.
jag är tjock tjock tjock jag äter som en mästerkock! 
Jag är stolt över att vara mig, för det är det jag är bäst på! Att vara mig!
Precis som du är bäst på att vara dig! Bra, du gör ett bra jobb!
jag städar ofta och jag ringer dig kanske inte så ofta men telefonen går faktiskt åt två håll, om du inte visste det.
Det här är mitt liv, jag gör vad fan jag vill med det.
Tycker DU att det är jobbigt?
Jobbigt att jag är jag och gör som jag vill?
Att du inte har något att komma med, att du inte kan bestämma hur jag ska leva mitt liv?
Stackare.
Medan jag fortsätter leva mitt liv kan du leva i det förgångna och aldrig utvecklas! :)
Och du, när du ändå snackar skit bakom ryggen på mig, passa på å kyss mitt arsle samtidigt!






1 kommentar: