30 dec. 2012

354.(av 365+1) Väntan

I väntan på det nya året tänkte jag kort sammanfatta det gångna.

Jag fyllde 21 och hade en askalalskul födelsedagsfest med mycket fylla och firade med de bästa.
För lite av pengarna jag fick plus pengar jag sparat till köpte jag mig ett "2a klass" makro/tele objektiv som jag även tog försäkring på, vilket kostade mig 400 spänn i onödan.
Jag var nog bara på bio en gång..om ens det? Men bio är inte något stort intresse jag har endå..
Jag var med om att världens finaste lillasyster fyllde sex år och började förskolan och världens bästaste bror fyllde 12.
En sjukt kul sommar hade vi, fast vi varken åkte till Västerås eller Rättvik, vi stannade hemma och badade i Hornsö varje dag istället.
Kinderägget var på besök två gånger och det var också väldigt uppskattat. :)

Jag tog studenten och var askalas och kommer inte ihåg så mycket, mer än att jag var ganska snuskig inne på MAX, sket och kastade bajskorven på några som varit hur otrevliga som helst.
När jag berättade det för Daniel och Tummen spydde de nästan samtidigt som de höll på å skratta ihjäl sig.
Apfittan som blev träffad fast den inte visste om det hörde nog för hon blev ledsen i ögat och sprang ut.
Vi blev stannade av pappa Blå klockan 04 morgonen efter och han sa grattis till studenten som jag tagit idag. jag frågade om han var dum i hela huvudet eftersom det var dagen efter. Vi fick inga böter.
jag stod inför nästan hela skolan och pratade på om mitt projektarbete och fick en lärare att börja gråta, fast den erkände inte det själv senare men jag såg den röda näsan och de glansiga ögonen. Den kanske bara var full.

Studentmiddagen vart lyckad, jag blev även där ganska fuller, körde hem en lärare emot att han bjöd på en öl. Gott.
Midsommar firade vi som vanligt på Öland men denna gång hade vi husvagn.
jag såg en tiger som var skitful som jag blev rädd för och började gråta. Bad time.
Tummen tyckte hon var snygg under masken å ville få sig ett ligg men det gick inte för hon var där på möhippa så det sket sig.
Jag har käkat chilinötter men inte fått någon allergichock. fast även då var jag full så det kanske var därför, whatever.

Mitt ex sa till daniel att han alltid älskat honom. Konstigt med tanke på hur han hållt på genom åren..haha, stackarn^^
jag var i fajt med en leukemigris (den hade nog inte leukemi men det såg ut som det) och ful som stryk var den.. Jag åkte i backen men då kom min trogna bodygard Petra och matade grisen lite så den stack. :D najs.
såg grisen på ett matställe som skulle föreställa donken i somras och ja...den är kannibal. åt som fan.

Jag och min fina älskling firade 3 år tillsammans<3
Vår fina älskade mammakatt Molly försvann från oss, förmodligen är det någon idiotjävel som snott henne..Vi hoppas på att hon har det bra vart hon än är<3<3<3
Jag började på Stall garden..och där är jag än!
jaha. är det nåt ni undrar över får ni väl fråga om ni vet hur man gör..puss på er<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar