20 dec. 2012

Jobbdag.

Idag har jag varit på jobbet, så kul!
hann dock inte så mycket eftersom S skulle in till schtaan å handla lite julklappar.
Fick även min julklapp av dem idag, rycker lite i mig att öppna den nu, men har lovat att öppna den på julafton så jag får väl göra det då.
Rimmet till deras julklapp är klart iaf,
"Den kan aldrig bli förlång". Kan ni gissa vad det är för något? Haha. ^^

Skulle ju åkt in med Sabrina till ATG idag men det blev inställt.
S skulle höra av sig imorn om hur det gick, så nu håller vi alla tummarna för att det har läkt ihop fint!
Lilla skruttan, jag tycker så synd om henne! :( <3
Men som sagt, snart har det gått 6 månader och då borde det ha läkt ihop.

Idag får ni tre bilder av mig som jag satt ihop till ett litet collage,
första gången jag gjort det i Picasa och hittade det av en slump!
Helt okej faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar