2 dec. 2012

Senaste tiden..

Har det hänt ganska mycket.
Bra och dåligt.
Vi kan börja med det dåliga.

Daniel har legat på sjukhus. Han vaknade och hade väldigt ont i hjärtat och det strålade ut i armen, vilket inte är sådär jäkla bra.
Han fick åka in men EKG:t såg bra ut, ingen infarkt.
Milla var här så jag stannade hemma hos henne.
Var skitnojig å visste inte vad jag skulle göra de dagarna jag var hemma själv.
Dagarna blev helt rutinlösa. Men älskling blev bättre och bättre så jag var glad.
Tillslut fick han komma hem och jag var överlycklig, tänk att vara utan personen man älskar mest i hela världen i flera dagar och inte veta när personen kommer hem! :(<3
Han fick veta att han hade ett problem med hjärtat men läkarna visste inte VAD för slags fel det rörde sig om, inte jättebetryggande.
Sedan fick han veta att han åkt på en släng av vinterkräksjukan, fast inte den som går nu.
Utan en som människor har dött av och vad heter det då?
Fucking svininfluensan.
Nu mår han bättre men mår fortfarande illa vilket jag tror är för att han på hospitalet fick antibiotika och dropp och sen slutade kroppen få det och då måste kroppen först vänja sig vid det och sedan ta bort alla baskiluskerna själv och eftersom kroppen inte mår bra måste den arbeta dubbelt upp. Förstår ni?

Det bra är att han är hemma och alla julklapparna är i stort sett klara, lite grejer som saknas till klapparna men annars klart :)
Rimmen är färdiga också och jag har fått tillbaka foto-känslan.
Ni vet den där "det-spelar-ingen-roll-om-det-snöar-eller-regnar-eller-är-mörkt-jag-ska-tamigfan-fotografera-känslan". :)
Sen har ju temalistan för 2013 kommit också så det är ju helt finemang, nu måste jag bara anmäla mig till utmaningen, vilket är svårt eftersom någon hackat min mejl så jag kan inte använda den just nu:( Men ska höra med dem om jag kan anmäla mig på sidan istället :) Hoppas, håll tummarna för mig! <3

Ja, det blev ett halvlångt inlägg men det får ni leva med.
Nu vet ni ju varför jag inte har uppdaterat på ett tag iallafall. :)
Puss på er<3

Imse vimse spinde.
Finaste Kamlen som finns på vår jord<3


Finaste Therese som finns <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar