1 mars 2013

Menshelvetet.

Ni ska vara jäkligt glada att ni inte drabbas av lingonveckan, grabbar.
Jag lovar, ni hade inte klarat två timmar.
Att ha mens där det i stort sett sprutar blod ur muffen på en och man har konstant magvärk..Nä fyfan.
Lite längtar jag faktiskt till jag blir gammal och den försvinner! ¨

Tycker dock att mensskydd av alla de slag skulle vara gratis för ALLA tjejer som har mens.
Det är något av det naturligaste som finns men ändå skäms de flesta för den.
Killar skrattar åt den.
Skratta på ni boys, vänta till ni är så pass gamla att ni vet vad man använder er lille pillefjong till,
då när ni skaffat er ett fruntimmer och denna har PMS.

jag tycker bara det är så fel att man ska betala för något man inte valt själv.
varför i helvete ska jag som kvinna betala nästan 30 spänn för ett paket bindor?
nej. jag röstar på fritt mensskydd till alla mens-människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar