17 maj 2013

Att älska och förlora är bättre än att inte älska alls.

Fullspeckad dag!

Kalmar med Daniel och Tummen för T skulle dra ut en tand..Mohahaha!
Jag och D sprang på den stora staden och jag fick min födelsedagspresent så köpte ett linne.
Har sagt åt mig själv att jag måste köpa färggranna kläder och hittade massa fina shorts i olika färger men inget passade...Så köpte ett linne på H&M för 49 spänn, (överkomligt enligt mig) svart.
Att jag ALDRIG kan lära mig att jag måste acceptera mig för den jag är, jag kommer inte förändras över en natt, jag måste inse att jag är på ändringsvägen men det kanske rör sig om månader innan jag är där jag VILL vara. Äh, bättre att ha svarta kläder än å gå naked, jag menar, så snygg som jag är skulle alla människor dö när de såg mig ;)

Har planterat blommor också.
Tog ut pelagonerna, murgrönan och satte tomatplantan i en kruka. Nu JÄVLAR om vi inte ska få tomater i sommar :D

Köpte jord och koskit också, just det. Hur kunde jag glömma XD Så nu hoppas vi på att det kommer växa mer och snabbare. :)

Jag känner att jag är otroligt glad och har varit ett tag, men ändå finns den ständiga oron och stressen..Kommer det gå igenom? kommer det funka? När kan jag? När kommer vi?
Hela tiden, hela tiden. Det är så frustrerande, jag vill ju men att inte veta om jag kommer palla gör allt så otroligt orättvist.



1 kommentar:

  1. Vad är det som tynger ner dina axlar? Funkar din mobil än? För i så fall vill jag ringa dig.

    SvaraRadera