13 juni 2013

Det är inte min attityd det är fel på, det är du

Okej, en liten fågel viskade i mitt öra att några människor är väldigt, väldigt arga på mig och en till för en så liten sak som en film-parodi vi lade upp på det alltför kända sociala nätverket Facebook.
Filmen handlar om hur jag (Fia Torstensson) visar på svengelska genom att prata och visa med kroppen hur man målar en Corall. Den andra personen filmar.
Original film(erna) har en annan person gjort. Den här personen (originalpersonen) har också behandlat några människor relativt dåligt under åren som gått, hotat med både det ena och det andra.
Den ena av dem som tycker illa om mig och den första personen har på något sätt kommit i kant med originalpersonens någonting. Vill inte gå in på det för mycket för jag har inte så mycket med det där att göra. iallafall, de bägge personerna har anklagat mig och den första personen för att vara barnsliga fjortisar. Låt oss se det från vår sida. Vi tycker bara om att bjuda på oss själva, vi tycker att det är ROLIGT, vi SKÄMS INTE om vi gör bort oss för vi är INTE FINA i kanten. Vi är oss själva, vi försöker inte spela något vi inte är. Seriöst, kom igen. Bättre än såhär kan ni.
Jag har alltid trott att familjen är tjockare än någon skämt film, men oj så fel jag hade (nej inte min familj det handlar om, eller jo till viss del).
Att ni är avundsjuka på att vissa vågar göra saker, vågar "skämma ut sig", vågar bjuda på sig själva, fine.
Men att bete er som ni gör, det är brist på intelligens. Ursäkta att jag säger det, men det är jävligt barnsligt faktiskt.
Just det, en sak till.
Vi gör ju tydligen ingenting om dagarna. Kom ut på måndag vettja´ och var med en dag! Ni är så välkomna, båda två!

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar