11 feb. 2011

:)

Jaha då var man här igen :)

Humör: glad, trött, nervööös
Cigg: lika som igår!
Väder: ...


Äääntligen hemkommen efter en dag i kalmar.
Där inhandlade jag en ny eyeliner, ett diadem och...jaa..va va de mer? de har jag glömt haha ^^
sedan åkte vi till netonnet och inhandlade lite grejs med. De hade lite rea där så vi köpte en sladd så man skulle kunna koppla in datorn till tv eller hur det nu va, men de funkade inte men däremot kunde man koppla in tven till stereon så nu har vi världens (iaf bättre än tidigare) bästa ljud!
köpte även en sladd till datorskärmen men det va bara skit. Sååå pappa, om du läser detta måste du komma hit någon dag och hjälpa oss!


Ändrat inställningar har jag gjort med, så nu kan (förhoppningsvis) alla lämna en kommentar eller två =) Tänkte ändra designen lite med..får se hur det går med det haha=P

Trött som f*n är jag med, men kände att jag va tvungen att uppdatera bloggen, eftersom det inte går genom mobilen:( SKITMOBIL!!!!

Sitter här i lugnan ro och dricker en kall, inte helt fel de! (Y)(A)
Just ja, fick två röda rosor av D med, himla romantisk min lille böckling är <3
Undrar jag vad jag ska köpa till honom på alla<3-dag? ja, även om jag visste det så skulle jag inte skriva det här, eftersom jag vet att han är inne och läser lite ibland..-.-

uscha, drömde en väldigt obehaglig dröm inatt. Kan då meddela er som inte känner mig att mina drömmar brukar vara i det sjukaste lagret!
Jag var i ett hus, vet inte vems och helt plötsligt sprang jag uppför en trappa. Jag hade en väldigt obehaglig känsla i kroppen och jag såg flashbilder på massa hemska saker.
Jag kom upp i en hall och därifrån såg jag in i min lillebror Johans rum.
Där låg han i fosterställning på sängen och hela han var täck av någon röd vätska.
Först trodde jag att det var blod och att han var död, jag gick fram som "i en dröm" och sjönk ned mot dörrposten. Sedan bara satt jag där. Sen kom mormor från tomma intet och frågade vad jag höll på med, hon sade att jag skulle väcka honom eller något sådant. Då tittade jag på johan igen och såg att han bara sov och att den röda vätskan bara var ketchup...?
Sedan vaknade jag men somnade om och då drömde jag exakt samma sak om och om igen. Säkert 3-4 gånger. Hur normalt är det?
Sedan, sista gången jag drömde det så var han först död, sedan va han inte det men sen va han det igen och då var det JONNY morsans gullegull som hade fått någon knäpp och mördat honom för att det inte va hans egen unge..:S sedan skulle han mörda mig men någonstans i den vevan vaknade jag...

jaaa, jag vet, heeelt jävla sjukt.
kan erkänna att jag faktiskt började gråta när jag vakande, det kändes ju som att det hade hänt. Det värsta va att jag hade somnat på soffan och inte hade någon älskling att trösta mig emot.
Sen fick jag höra att D hade drömt en lite mysko grej med...att jag bara var tsm med killar i 2 år sen stack, så jag skulle lämna honom nu i augusti.. -,-
heeeeeelt sjuuuuuukt!

Sen är det något jag undrar över. Eller, ganska mkt.

1. Hur kan man vara "rasist" för att man inte gillar/tillber en religion?
Hur kan man vara "rasist" för att man inte vill ha muske'er i sverige?

2. Varför ska alltid allting gå sönder när man inte har några pengar?

3. Varför känner jag inte om jag tagit medicinen eller inte, alltså som idag så glömde jag ta den, men jag märker ingen skillnad..?

4. Varför är det inget bra på tv:en?

5. Om det är något bra på tv:en, varför missar man alltid det, eller hinner bara se slutet?

6. Varför köpte vi inte rätt sladd? fast de kan jag svara på själv, för att vi inte är så smarta och tog med oss datorn och kollade...hmm...smartass

jaa, de var väl några av de frågor som snurrar inuti mitt huvud heela tiden.
Nu känner jag att jag är väldigt kissenödig så jag måste gå å göra mitt behov, loovaar att jag återkommer efter att jag gjort det och tagit en cigg eller två.
Lägger upp lite nya bilder sålänge :) faast de kommr i nästa inlägg för nu dampade sig bloggen igen så måste jag skriva om allt blir jag nog lite sur...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar