12 feb. 2011

!!!


Humör: stressad gärnet, hungrig
cigg: 3 ?
väder: fint!

Jaha, ikväll ska vi på fest dåe. Först Johan, sen får vi se vad som händer! Ev. knuttarna å bada badtunna!

Just nu sitter vi och äter makaroner med köttfärs! GUTT!! :)

Jag kom på en grej, när jag skrev för någon dag sen att jag inte kände någon skillnad på om jag tagit medicinen eller inte, nu gör jag det. När jag tänker efter.
tar jag medicinen blir jag mer lugn, det den är till för bla.
Tar jag inte medicinen brusar jag upp för minsta lilla. Som förut idag, när jag hade sminkat mig och det såg förjävligt ut. Jag är vit vanligtvis men då va jag brun, som Adde, värsta kinderägget fan!

Idag är det/har vart väldigt fint väder, klurar på om man inte blir lite bränd i solen..om man sitter några timmar..^^ Vart är det iaf, det är ju huvudsaken. Snön försvinnner med, det är också bra!

Nehe, om man skulle ta och äta lite till, så man inte deckar ikväll hehe=)
Skriver och lägger upp lite mer bilder sen=)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar