13 feb. 2011

Snutkaffe och Wallander!


Hmm...nästa gång jag ska köpa kaffe måste det bli på okq8, stör mig på att sist jag gjorde det att jag inte sa "en snutkaffe, tack". fast, det lär det redan ha vart nån son har gjort. Å andra sidan är det okq8 i mönsterås vi pratar om. Hur många är det som handlar där på en dag, i genomsnitt, 2? 3? haha^^

Tittar på Wallander - kuriren just nu. Väldigt bra faktiskt, kan nästan, men bara nästan erkänna att Wallander är bättre än Beck..fast det kan bero på att jag inte följt Wallander lika slaviskt som jag gjort med Beck..?

Kom på att jag hade två häften jag skulle göra till imorn, gjorde dem förut. Måste verkligen ta tag i skolan! Jag har funderat lite och jag och Anders har pratat lite. Det vi kom fram till är för tillfället en bra lösning. Ska, om jag inte hinner ikapp, gå ett extra halvår, sedan ev. ett halvår till om jag inte hunnit ikapp. Det känns bra.
Vi ska "ändra schemat" lite så det blir mer efter hur jag arbetar, min takt.
Såååå jag lär väl ta studenten när jag är 72 år haha ^^

Nääe, nu ska jag gå ut och ta min 3e cigg för idag! Duktiga Fiat kan hon också!
Nu är det avklart! Trodde jag skulle missa slutet på filmen men det gjorde jag inte! En heeel kvart kvar!

När jag får mina pengar kommer 670 kronor gå direkt till dudde eller hoss så har vi betalat halva midsommar...tycker det är väldigt billigt faktiskt, 670 kronor för en person. Då är det boende och mat för fyra dagar!

Ska ringa "Bosse bildoktorn" imorgon och se om jag får praktisera där. Jag hoppas det, det verkade lovligt och sen är det nära och bra. Bättre förhållanden om jag ska jobba över och få ihop timmarna. Jobbigt om han säger nej. :(

Tycker jag har blibit väldigt duktig på det här med bloggandet. Så fort jag kommer på något eller inte har så mkt att göra startar jag datorn och skriver lite!

Upptäckte precis att vi missade "En prinsessas dagbok 2" jävla skit! ettan är ju riktigt bra! slutet på tvåan verkar vara bra med! '

Nä, nu måste vi gå och lägga oss. Ska upp tidigt imorn och ta igen lite skolarbete!

Godnatt alla <3

1 kommentar:

  1. Solglasögonen passade Danile nästan, lite sött faktiskt;)
    Problem är till att lösas, kul att du inte tänker ge upp fordon än...och nä du kommer nog ta studenten innan max 2014^^ Huvudsaken är att du inte ge upp som sagt.

    Duktig du är som minskat ner ciggen. En applåd för dig från mig :D

    By the way....jag har en prinsessas dagbok 2 på film här hemma...Dock på VHS.
    Kram på dig<3
    //Din gamle vän T

    SvaraRadera