12 feb. 2011

tre tre tre!


Första öppnad nu då, härligt som fan!
Snart bär det av mot den lille långhårige saken sen ev. mönsterås. Nån snäll liten själ som kan tänka att köra oss dit? lite väl långt å gå! ^^ Ring mig eller D då! :)
Nån mer som ska dit?

Usch, jag har redan börjat tänka på hur jag kommer känna mig imorn..:(
Blev inte bättre av av D påminnde mig förut:( ELAKT!

Asså allvarligt, D lyssnart på norsk folkmusik...hahahaha^^
Nu kom det en liten kamel och la sig bredvid mig så nu kanske det är dags att stänga av datorn och umgås lite med min familj?

Imorn lär jag nog sitta här ett tag. Ska försöka få igång bloggen i mobilen med. Det funkar inte som jag vill för tillfället:@

Måste bara kolla facebook en sista gång och rensa kameran med, det får jag absolut inte glömma!

Puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar