7 nov. 2011

blodigt värre.

Nja, inte riktigt men jag har hostat i lite mindre än en vecka nu och nu har det börjat smaka blod i munnen.
alltså, ibland kan man ju känna att det smakar lite järningt/blodigt i munnen om man har tex har vettenbrist.
Detta är mer som att det känns som att det kommer mycket blod och bara när jag hostar, fast det kommer inget blod, inget man ser iallafall.
Så jag ringde till Sjukvårdsrådgivningen och henne jag pratade med trodde inte att det var något allvarligt, men om jag fick mer feber skulle jag höra av mig.
Råden jag fick av henne var att ta det lugnt, dricka mycket (helst vatten eller varma drycker) och kanske köpa någon form av halstablett. Eller som hon sa "sugtablett".

Internetet på datorn har börjar krångla igen, precis som internetet på mobilen. det suger.
Fick ett fonsamtal från någon snubbe som knappt kunde någon svenska från Götet.
Måste betala en grej innan den sista novmber annars går det till kf eller va han sa. det kan ha vat inkasso också...jag har fan ingen koll på sånt!
Så nu ska jag ta en vaaaaaaaaarm kopp kaffe och gå ut och ringa mamma.
frågan är bara om det är så bra att röka, så jag kommer nog skippa det, faktiskt.
det trodde ni inte om mig va?
puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar