8 nov. 2011

PRAKTIK.

Jaha, då har man avslutat dagens första praktikdag.
Det var fantastiskt och oerhört roligt.
För er som inte vet är jag på ett dagis/en förskola i Blomstermåla som heter just Blomman.
Jag har fått nya fina vänner och de är sååååååå roliga, de små charmtrollen:)

Jag fick sluta lite tidigare idag, typ halv fyra, annars slutar jag fyra och börjar vid nio.
alltså 09:00-16:00. ;)
Där skall jag vara fyra dagar i veckan och jag cyklar dit.
Där är det även RÖKFÖRBUD och det tycker jag bara är bra,
dels för jag vill inte förmedla något dåligt budskap till barnen, om de ser upp till mig menar jag, hur bra ser det ut om jag plockar upp en cigg då?
sen för att det är större chans att jag slutar röka.
Jag brukar röka ca ett paket om dagen (19 cigg) och idag har jag rökt ca 6 cigg! Såååå jag tycker att jag är ganska duktig faktiskt :) 

Nu ska vi snart äta, jag tänkte duscha idag med, har ju fått lite snor och annat på mig, hehe<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar