14 nov. 2011

dagarna som gått.

har vart sjuk sen i torsdags, feber, hosta och otroligt jobbiga nysattacker.
ont i halsen har jag haft till och från.
Nu har vänster lunga börjat jävlas med.
fan, lika bra å skrota mig på nån jävla skrot, synd bara på en så fin, ingen rost och smörjer sig själv. jaja, skrota mig och få ut lite så kan man köpa en ny, begagnad men hel.
hehe(;

Igår började jag få ont i huvudet, precis vid ögonbrynet och sedan rakt in i huvudet, wierdooo!
idag har jag ont i huvudet, fast mer...en obehaglig känsla. när jag andas gör de skit ont i näsan och vid ögonbrynet.
Jag hoppas verkligen att jag är frisk till imorn, när det är praktik. Ni fattar inte hur jävla mycket jag har saknat det<3 alla barnen och den alldeles underbara personalen! :) <3

I fredags tatuerade jag och daniel oss (trots sjukdom), bilder kommer senare<3

I lördags var vi på kalas hos T (trots sjukdom), lite svårt att hitta men kul hade vi:)
bilder kommer senare.

I söndags åkte vi upp till skogen.se (trots sjukdom) och H och M kollade vad, vart och hur mycket deras tatueringar skulle kosta. de blev suprised över vad han sa.

När vi var där uppe, låångt uppe i skogen, träffade vi en liten tomte under en gran och det va han som tatuerade oss, hehe, men iaf, han har en jättefin gård med hönor, tuppar, två hundar, katter och en påfågel som heter Erik, det är min nya favorit. han är så otroligt fin<3 tog massa fina bilder och de kommer...?
- Senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar