10 nov. 2011

Sjukare än i förrgår.

Jo, det är sant faktiskt.
För i förrgår var jag frisk, idag är jag sjuk:(
Igårkväll började jag känna av något,
som en känsla i magen typ.
Nääh, jag började nysa, fick problem med hostan och hade ont i huvudet.
Tänkte att det säkert skulle gå över om jag bara fick sova lite, så jag somnade.
När jag sedan vaknade hade det visserligen gått över, fast det var värre.
För har det blivit värre måste det ha gått över eftersom det är värre än förut..?
Nu kan jag knappt svälja och febern har stigit like hell, jag är ganska säker på att det var antingen miljöombytet eller barnen, några har ju vart sjuka.
skulle kunna tippa på att det kanske är både och...


Nu ska vi snart äta lite ägg, det är väl nyttigt, både när man är frisk som sjuk?
Något som kommer ut från någon annans rumpa måste alltid vara nyttigt! ;D

Just ja, vi handlade lite mat idag och då hittade vi en jättefin spegel för 10 kronor.
den är ganska stor med så det var ju verkligen ett bra köp.
frågan är bara vart man ska ha den...?
hmm...det skulle vara najs att ha en spegel breve där jag sitter vid datorn, så jag kan kolla in mig själv någon gång ibland å ba, "tjenna snygging, är du här ofta eller?" hehe

Vill ni ha fler bilder måste ni säga till för det är inte alltid jag orkar lägga in bilder, det bli så på gamla dar, så den som skrattar bäst är den som skrattar sist...eller nåt.
nu ska vi äta ägg och macka och dricka te, kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar