9 nov. 2011

Motion.

Jag har aldrig varit mycket för att motionera,
tycker det är bättre att spara enegrin tills man VERKLIGEN behöver den.
I med att jag började på den praktiken jag är på nu har jag börjat motionera dagligen.
fyra gånger i veckan cyklar jag dit och fyra dagar i veckan cyklar jag hem.
På onsdagar är det utedag och då är vi ute en stund, tex i skogen, då går vi dit.
Även om vi inte går snabbt sätts kroppen i rörelse plus att det är mycket lek på golvet eftersom barnen är så små.
Så, jag tycker att jag har blivit bra på det här med motion.

Idag har jag rökt fem ciggaretter och som sagt, vid det här laget brukar det vara runt tio, så det har minskat med hälften ungefär, vilket jag tycker är genialt.

Nu kom jag precis hem, eftersom det har varit ganska lugnt idag och det bara var två barn kvar vid tre så fick jag gå hem då, vilket var otroligt skönt,
har träningsverk i benen och rumpan!

Undrar vad det blir för mat idag?



Stekt katt kanske? nja, han ser så farlig ut!

Puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar