16 nov. 2011

Pengar. pengar, tänk om man kunde ha lite pengar?

Då skulle jag utan problem ta mig till skolan imorn.
Vi skulle kunna köpa lite julgrejer så det blir lite mysigt här.
Vi skulle kunna köpa en bättre dammsugare.
Vi skulle kunna betala alla (de flesta iallafall) räkningarna utan problem.
Vi skulle kunna ha ett hysat normalt liv.

Nu vet jag inte om jag kommer till skolan imorn och det suger verkligen pung för har ett jätteviktigt prov då.
Vi har nästan inga julgrejer så jätte mysigt vet jag inte om det är.
Vi har en dammsugare men den suger röv.
Vi har lite småjobbigt att komma ifatt med räkningarna.
Vi har ett hyfsat normalt liv, men vi saknar DET. Missförstå mig inte nu, vi älskar varandra över allt annat, men det hade vart så jäkla najs om man bara kunde ta bilen in till Kalmar och käka på stekhuse, istället för McDonalds.

<3

OBS! BILD EJ TAGEN FRÅN MIG, UTAN FRÅN GOOGLE.SE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar