6 dec. 2011

Älskade lilla måmå

Sitter just nu hos min lilla måmå som va så snäll och lånade ut hennes badkar med bubblor i för att jag har så ont i ryggen och magen av allt jävla hostande, och ja, lite bättre blev det nog.
meeeeeeen något ont föds alltid ut något gott, (eller vad säger man) så jag börjde hosta ännu mer så nu gör det lika ont igen.
hände en ganska snuskig och obehaglig grej förut men jag kom på en bra bok av det. den skulle nog bli en bästsäljare...
och ja, om JAG tycker att det va äckligt, då ÄR DET DET!!!!

nu sitter jag här vid datorn och kan blogga igen för första jävla gången på hur länge som helst, min dator jävel har ju krashat.
de va en som hjälpte mig med den en gång för att DEN SKULLE GÅ SNABBARE, TROR NI DEN GJORDE DET ELLER? mne vafan, kan inte klaga för mycket fick det ju fooor free så jag sparade ju lite på att, synd bara att den inte gjorde det rätt, eftersom datorn bara blev segare och segare och segare oc h se gea r e o c h s e g a r e. . .

jävla piss skit säger vi åt sådana människor(:



Hiitta även massa gamla, en del riiiktigt gamla jävla bilder på mig och några ur min släkt...men de kommer upp i nästa inlägg:)

är det någon av min släkt som är med på bilderna får ni säga till om ni vill att jag ska ta bort dem, så gör jag det när jag har tillgång till en dator...KANSKE! hoho, är ni i min släkt vt ni hur jag är moohaahahahahahahaXDXDXDXDXDXDXD

puss på er sålänge mina små gullegliiiiiin<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar