6 dec. 2011

bilderna alla längtar efter..

fast nu vet ni ju inte att de kommer eftersom detta kommer som inlägg ett av de två jag skrev..jävla piss skit porrhelvetes jävla kuckeliku också!

här har ni bilderna iaf:)

SNYGG MILLA<3
Min morbro Erik och jag<3
Vem är detta? Aldrig sett. speciellt inte minen.


jag ffn
jättefin bild på mig och Johan<3
Fårö, Gotland med en himla massa människor! <3
Johan<3
Min morbror Nisse och jag.
PORR-CHOCK på mig där;)



Johan. Se vad glad han va när han va liten, tänk om han kunde fortsatt med det. fast söt är han, den lille fis-ungen<3
Farmor Stina, alltså mammas pappas mamma:) <3
snygg bild på mig! :)
Johan och jag.
Söt-Johan óch Söt-Kajsa, gulle<3






Johan <3
Jonny har aldrig kommit ifrån nappen. usch, nu vill jag inte veta mer, '-.- <3
Mamma, pappa, barn. <3
Mamma, ung och snygg, synd att jag inte hade lite mer av hennes gener till utseendet. :/<3



Orkar inte lägga in fler bilder nu, ska ta några sniff av "Olbas Inhalator".
"Olbas Inhalator är perfekt för dig som är sjuk, skruva och dra av korken lite lätt och tryck upp den i näsan, dra några djuuuuupa näsblås inåt i varje näsborre, eller varför inte låta den hänga kvar ett tag. för bästa resultat."
Rekommenderas ej till barn under 3 år, för ytterligare information, se bipacksedel.
"Tradiotinellt använt för lindring av täppt nästa vid förkylning".

Sådär ja, nu har jag med gjort reklam på min blogg..kommer jag tjäna pengar nu? xD

puuuuuuuss<3

1 kommentar: