4 jan. 2012

Nu blev det kvällen...

Nu går dagarna bara fortare och fortare fram till midsommar.
Vad ska folket göra då?
Vi ska till Eriksöre på Öland iaf. Någon som vet om den eller någon annan ska köra då och som vill köra på oss?:) Är ni snälla kanske Tummen visar sina tuttar för chaffisen:P

ja, dagarna går fortare och fortare och det blir bara ljusare och ljusare, även om man inte ser det med ögat så vet jag att det blir det.
4 månader kvar till jag fyller år, då slutar hjärnan växa eftersom jag fyller 21 (det trodde ni inte om mig va) så då går jag bara mot döden.
Fram tills dess tänkte jag leva livet och omringa mig med massa underbara vänner som jag vet älskar mig och som jag älskar.
Varför ska man slösa massa energi på folk som inte vill veta av en egentligen, men aldrig våga säga det? Så, jag säger nu detta till er:
Ni som tar åt er, gör gärna det får då tyder det på att även ni har brister och gör fel, plus att tar ni åt er utan att jag skrivit om vad som hänt eller vem det handlar om...ja, då är det upp till er. Tycker bara det är konstigt att människor kan vara så fåfänga att de tar åt sig av minsta lilla.
Vill ni inte ha mig i era liv så säg det, istället för att hålla på att låtsas vara ens vän och sedan sprida massa dåliga rykten, jag menar, det är åndå ni som förlorar på det i slutändan. (slutröven).
Tycker ni att jag är jobbig eller har kass humor, säg det TILL MIG så kan jag acceptera det när vi umgås.
Nu är det ju så att de JAG väljer att umgås med, är mina riktigt vänner, även om jag inte alltid är så bra på att höra av mig, men telefonen går åt två håll, eller hur?

Jag kanske inte är bäst på att hitta på saker med heller, men man kan faktiskt komma hit och bara ta en fika med. Jag har inget körkort så jag kan inte bara dra iväg och jag har nästan aldrig pengar så jag kan inte bara sätta mig på första bästa buss heller, plus att jag har en pojkvän jag måste ta hänsyn till med. Vill han vara hemma och gosa i 4 veckor, ja då gör jag det. För det är honom jag kommer dela resten av mitt liv med
Nu vill jag inte verka elak eller narcisistik (stavning) men många av de vänner jag har nu vet jag att jag kommer förlora någon gång under livet, det behöver inte vara att vi blir ovänner, men det händer faktiskt att folk dör eller flyttar och man tappar kontakten.
Och nej P3, jag menar inte dig^^

Det är så himla mycket jag går och tänker på,
kommer jag klara skolan på ett halvår?
Kommer jag ta studenten?
om inte, kan jag ta studenten iaf och fortsätta på samma skola eller en annan  i minst ett halvår efter?
jag är ändå 20 nu, snart fyller jag 21 och de flesta i min ålder är arbetslösa eller i bästa fall har jobb.
Kommer jag och Daniel få barn?
Är jag steril? alltså är jag född till att inte kunna skaffa barn? fan isf.
Kommer allt ordna upp sig?
kommer jag skaffa ett jävla virus-program till datorn, ett BRA denna gången och inte ett som bara är skit?
kommer jag köpa det där supersnygga-jättebra objektivet som jag så gärna vill ha, även om folk säger att det är dåligt?
kommer jag någonsin sluta röka?
kommer jag någonsin lära mig teckna igen?
kommer jag någonsin krypa ur mitt skal och bli mig själv?


tre av mina älsklingar<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar