3 jan. 2012

inranätet

kommit på att intranätet bara fungerar ute på altanen. det börjar bli lite kallt men det kanske inte hör nåt för jag blåser snart bort.
har diskat idag, sen kom jag inte längre, vet liksom inte vart jag ska börja.
en vän skulle kommit idag men hon dlk aldrig upp och för en stund sen kom jag på att jag skulle besökt en annan vän, så om du läser detta är jag ledsen för att jag inte dök upp! men vi kanske kan ses imorn?

är skithungrig men har ont i en tand sp jag får väl svälta idag med.

3 kommentarer:

  1. frågan är hur bråttom du hade när du skrev detta, tre stav fel ILLA! XD hälsningar från P3 <3

    SvaraRadera
  2. fyra faktiskt...men frågar är hur bråttom du hade som bara skrev en liten pytteynka kommentar och redan då stavade fel?XD <3

    SvaraRadera
  3. jag skrev väl inte fel :OO eller jag kanske skrev lite särskrivning men det hör till!

    SvaraRadera