10 jan. 2012

Tom.

Är tom i huvudet.
Vet inte vad jag ska skriva, fast jag vet att det är så mycket som vill ut.
Jag vet iaf vad jag ska göra idag,
först ska jag ringa Marianne på BUP ( jag, jag är kvar där),
sedan ska jag ringa om lite andra grejer och sen tänkte jag göra lite i matteboken....men eftesom jag är så jävla trög och dum i huvudet kommer jag troligtvis fatta nada och bli förbannad och ta med mig datorn ut och ta hur många cigg som helst (eller tar jag kameran och går ut, det är nog mest troligt) och sitta där ute och tycka synd om mig själv och intala mig att jag är cp-skadad i hjärnan och så kommer jag röka upp alla mina cigg och må illa resten av dagen. Typ.

Fast jag ska börja med att färdigladda telefonen, jaaa jag tänkte faktisk ha den idag, så är det någon som vill mig nåt är det bara å ringa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar