9 jan. 2012

Världen är vacker!

Har du någonsin tittat ut genom fönstret och tyckt att världen är vacker?
Människor, djur, blommor, dofter, färger, hus, att allt är vackert?
När man mår som bäst och tycker att livet är alldeles underbart, det är då man ska gå ut i världen och titta på allt!
Det tråkiga är att mår man dåligt är allt bara skit, allt är fult och eländigt men mår man bra är allt på topp, tillochmed det man för en stund sedan tyckte va ohyggligt och fult.


Vet ni, jag har kommit på att alla "Änglagård" filmerna är filmade precis så som jag fotograferar...det är coolt! så, om ni någon gång skulle få för er att nämna mig för någon som vill få nåt/någon fotograferad, men inte vet vad ni ska säga, då säger ni att Lillfiis fotograferar precis som Änglagård är filmad!



Har haft en alldeles underbar dag och ett fan ja den bästa kvällen på väääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääldigt länge.

fan, jag älskar dig daniel, du är det bästa som hänt mig och jag kommer alltid älska dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar