2 jan. 2012

tvåtusenelva

Hann med en heeel del under 2011.
träffade nya människor,
startade bloggen på riktigt,
fick bättre kontakt med mig själv,
skaffade två tatueringar,
var med om massa roliga och minnesvärda saker och var på massa olika ställen,
lärde mig göra riktigt gott kaffe,
rensade ur min vänlista IR och det har aldrig känts bättre, tack för att du tog dig tiden att bli vän med mig så jag kunde sumpa dig ur mitt liv:)
jaaaa, och en massa massa massa mer grejer!

NYÅR:
Först va vi hos svärmor/svärfar och käkade, mums och trevligt va det.
Sedan latade vi oss i någon timme innan vi slutligen begav oss in mot centrum i btown, det va ganska dött.
hittade två underliga filurer på vägen så vi följde med dem hem, när vi kom in i ljuset såg vi att det bara va Kentarellen och Mikey så vi plockade fram alkoholen och DRAW (ett ritspel med fula ord).
Spelade det ett tag ocg ju mer vi drack desto mer ritade vi och tillslut va vi ganska bra i gasen allihopa så det slutade med att ingen såg vad man själv hade ritat.
Vid tolvslaget hade vi redan hunnit smälla nästan alla raketer och hunden gillade verkligen att leka och jaga dem.
Den andra hunden hade inte kommit tillbaka än, och det va värdelöst att ge sig ut och leta, var skulle man börja?
Vi drack och vi drack och snart va det nytt år. Alla började sjunga på ABBAs "happy new year" samtidigt som man stod där ute och frös röven av sig. Jag började skicka iväg alla SMS och snart var min inkorg full. Nästan lika full som jag.
Daniel och jag pussades lite, sen gick vi till skogs för båda va pissenödiga.
Vi gick in, spelade lite till, snackade och hade det bara allmänt kul!
Dagen efter hade jag lite ont i huvudet, men det gick över när jag fått i mig 3 koppar vatten och en kopp kaffe. Vi tittade på tv och jag tränade lite på motionscykeln, vilket faktiskt va roligt, med långklänning och allt!
Kent lagade riktigt god mat åt oss och alla var mätta och belåtna när vi kom hem.

Ikväll ska vi till Daniels bror och hans tjej och käka lite mat, fyfan va gott! slippa laga maten och framförallt, slippa diska!

Min röv har somnat så nu ska jag gå in och titta på tv, eller nä, ska lyssna på dunka dunka och städa!
puss på er<3

ps bilder kommer senare, orkar int fixa med det nu, men det kanske kommer en bild på mig om ni har tur höhöhöhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar